Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hej!

jag har en Aphex Aural Exciter type III model 250 som bara ligger och skräpar... är det någon som vet om en sådan är värd några pengar? Och som isåfall har nåt tips på var man kan få den såld?

• 1 månad senare...
Annons
Postat
hej!

jag har en Aphex Aural Exciter type III model 250 som bara ligger och skräpar... är det någon som vet om en sådan är värd några pengar? Och som isåfall har nåt tips på var man kan få den såld?

Förmodligen inte mycket med tanke på hur du säljer in den... 🙂

Faktum är att jag är intresserad av ngn process som kan öka/underlätta hanteringen av sång. Just nu använder jag bara lexicon reverb. Har funderat på att addera varsam kompression. Surfade in på Aural Exciter - men vet inte om den adderar ngt. Har du testat den?

Glaskatten (oregistrerad)
Postat

Någonstans mellan !000-2000 är den värd, bra enhet om man vill förgylla en mix eller enskilda spår, en gång i tiden så kostade dessa enheter (rättare tidiga modeller av exciters) tusentals kronor att hyra per mix....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.