DJjoint Postat 28 november 2007 Dela Postat 28 november 2007 Hejsan. Jag undrar vart jag hittar Equalizern i Cubase? snälla hjälp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 28 november 2007 Dela Postat 28 november 2007 Vilken version av Cubase har du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DJjoint Postat 28 november 2007 Trådstartare Dela Postat 28 november 2007 Jag har Cubase SX3 Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 28 november 2007 Dela Postat 28 november 2007 (redigerat) Jag har Cubase SX3 Tack tryck F3! om det inte hjälper. tryck F1 Redigerat 28 november 2007 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DJjoint Postat 28 november 2007 Trådstartare Dela Postat 28 november 2007 Funkar inte med F1 elelr F3 kan man inte klicka sig in på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DJjoint Postat 28 november 2007 Trådstartare Dela Postat 28 november 2007 Är det ingen som vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
funky monk Postat 28 november 2007 Dela Postat 28 november 2007 Sök på "Equalizer" i manualen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 28 november 2007 Dela Postat 28 november 2007 Handboken är ett bra tips men den inbyggda EQn finns i Cubase mixer. Längst till vänster finns ett antal ikoner, med tool tip, testa så ser du snart EQn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alz Postat 28 november 2007 Dela Postat 28 november 2007 Markera spåret, klicka på knappen. Är det ett VST-instrument så får du editera instrumentet istället för spåret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.