marc Postat 30 november 2007 Dela Postat 30 november 2007 Space designer 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 30 november 2007 Dela Postat 30 november 2007 Space designer mest. Ibland nåt av de andra reverben i Logic när man vill att det ska låta illa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 30 november 2007 Dela Postat 30 november 2007 Megaverb - kräver Powercore-kort antar jag (?). Altiverb är låter riktigt bra (jag har använt det vid några tillfällen). Lite dyrt just för stunden i och för sig. MegaVerb kräver PowercoreKort, japp! 🙁 Altiverb är värd pengarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 30 november 2007 Dela Postat 30 november 2007 Space designer mest. Ibland nåt av de andra reverben i Logic när man vill att det ska låta illa. A-Verb låter skit på allt, förutom om man vill ha ett kort reverb på virvel. Då kan den va strålande ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 30 november 2007 Dela Postat 30 november 2007 Space designer mest. Ibland nåt av de andra reverben i Logic när man vill att det ska låta illa. A-Verb låter skit på allt, förutom om man vill ha ett kort reverb på virvel. Då kan den va strålande ibland. Jag använder SilverVerb ibland, går att göra schyssta delay-aktiga saker med den. Och nya EnVerb i åttan är lite skoj, men det är ju knappast ett "seriöst" reverb... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 30 november 2007 Dela Postat 30 november 2007 Ambience. Snyggast och gratis dessutom. LÄNK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.