alz Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 Hej allihop! Anders heter jag, 23 år och lirar gitarr. Den musik jag lyssnar mest på är dödsmetall 🙂 men jag uppskattar musik från alla genres, anser att sålänge musiken är genomtänkt och har en bra känsla i sig så är det bra musik. Jag försöker spela in lite egen musik men är inte så säker på mixing/mastring men jag försöker lära mig och jag kommer nog inom kort lägga upp någon låt här på forumet som det skulle vara intressant att få lite kritik på. Utrustningen jag använder när jag spelar in är en PODxt som jag har kopplat till datorn via ett Audiophile 2496. Jag hittade det här forumet förra veckan men det här är första inlägget, skall bli kul att diskutera musik med kunniga människor och det roligaste på forumet tycker jag är att man kan ladda upp musik och få kritik. Jag tycker det är skitkul att lyssna på andra människors idéer om de så är nybörjare som fullblodsproffs. Well det var en snabb presentation av mig, vi ses på forumet 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.