Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag är i stort behov av hjälp!

I och med att jag skaffat ny dator har jag fört över nero från min gammla dator till den nya men nu så vägrar den bränna skivor.

Under "Current recorder" filken hittar jag bara image recorder. Vilket leder till att inget spelas in i skivan.

Förr så fanns det ett till alternativ men pga att jag inte är så teknisk av mig så har jag ingen aning om hur jag fixar till det, någon?!

Annons
Postat

Angående rubriken "Nero bränner inte audio skivor", jag skulle säga att den inte bränner skivor över huvud taget, eller hur?

Med största sannolikhet så har du en ny brännare och en gammal version av programmet Nero. Det gör att Nero inte känner igen din nya brännare och inte heller vet hur den ska hanteras. Därför syns den inte.

Beroende på hur gammal version av Nero du har, så kan du förhoppningsvis lösa problemet genom att ladda hem den senaste uppdateringen för den version du använder.

Titta på Nero - free downloads.

Postat
Angående rubriken "Nero bränner inte audio skivor", jag skulle säga att den inte bränner skivor över huvud taget, eller hur?

nej jag bränner inga skivor..speciellt inte på din data 🙂 ///Robert Nero

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.