masse69 (oregistrerad) Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 hejsan undrar om någon vet var jag kan hitta samplingar (röst) tex från filmer och dylikt, hade en skiva med massor av samplingar men hittar inte den så jag tar gärna emot info om var dessa finns mvh masse
Straka Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Här finns lite länkar... kanske kan finnas något du letar efter. 🙂 Sampling Zone
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Skippa färdiga samplingar så får du egna unika ljud! Gör som jag, koppla TVn/DVD/video/radio etc.. till mixerbordet! Ett snabbt och enkelt sätt att sno ljud och idéer på. 🙂
Stinkey (oregistrerad) Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Ja!!! precis så enkelt är det! 🙂😉
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 hejsan undrar om någon vet var jag kan hitta samplingar (röst) tex från filmer och dylikt, hade en skiva med massor av samplingar men hittar inte denså jag tar gärna emot info om var dessa finns mvh masse 🙂 Men herregud! Dra ner ejay på en gång väl!
Egghuvud Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Eller prova den här :http://www.google.se/ Sök på "free download samples + movies" eller något sådant så lovar jag att du får mer än du behöver 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.