Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tips till Logic-intresserade.

Gratis seminarum om Logic. Stockholm 27/11.

17:30 Registrering

18:00-20:00 Seminarium

20:00-21:00 Utställning

se länk för anmälan: Logic

Annons
Postat
Tips till Logic-intresserade.

Gratis seminarum om Logic. Stockholm 27/11.

17:30 Registrering

18:00-20:00 Seminarium

20:00-21:00 Utställning

se länk för anmälan: Logic

Vilka , kommer ?

Jag sattsar på att komma 😉

Postat

Det ska sägas att Studio kommer med tidningen Logic Special vid årsskiftet, samt har Producers Seminar om Logic i början av januari. En av föreläsarna på seminariet kommer bli Carl-Michael Herlöfsson (en del i duon som gjorde serien Mixologi) samt mer fokus på komposition. Info kommer inom kort.

Postat
Det ska sägas att Studio kommer med tidningen Logic Special vid årsskiftet, samt har Producers Seminar om Logic i början av januari. En av föreläsarna på seminariet kommer bli Carl-Michael Herlöfsson (en del i duon som gjorde serien Mixologi) samt mer fokus på komposition. Info kommer inom kort.

Kommer detta Producers Seminar endast förläggas till den kungliga hufvudstaden, eller är det tänkt att hållas låda på flera hålla i landet? Vore intressant att lyssna till CMH, men det är långt till Sthlm... 😉

Postat

Är något besviken över att skolan (sae) inte tipsade om detta 😕

Postat (redigerat)
Är något besviken över att skolan (sae) inte tipsade om detta 😠

var ett helt litet drös från SAE där...

vilka från forumet var där?

Redigerat av david.roennlund
Postat

Jo några från SAE var där, däribland jag. 🙁 En helt okej Logic genomgång, särskilt det om Delaydesigner. Om man aldrig sett programmet förut måste det sett (låtit?) väldigt maffigt!

Postat
Är något besviken över att skolan (sae) inte tipsade om detta mad.gif

Jo några från SAE var där, däribland jag. 😄 En helt okej Logic genomgång, särskilt det om Delaydesigner. Om man aldrig sett programmet förut måste det sett (låtit?) väldigt maffigt!

Och väldigt starkt.. den där jävla explosionen gav mig tinitus 😛🙁

Postat (redigerat)

Jo några från SAE var där, däribland jag. 🙂 En helt okej Logic genomgång, särskilt det om Delaydesigner. Om man aldrig sett programmet förut måste det sett (låtit?) väldigt maffigt!

Och väldigt starkt.. den där jävla explosionen gav mig tinitus 😄😠

"I Loooooove big explosions"
😠😛 Redigerat av david.roennlund
Postat (redigerat)

Det låter ju alldeles fantastiskt, lägg det inte gärna klockan 16:00 en eftermidda, då jobbar jag oftast.

EDIT: Jag var på också på seminariet ikväll.

Redigerat av steflund
Postat

Lysande nyheter! Jag har just funderat på detta, dvs om ni skulle släppa ett nummer med alla logic tippsen samlat 🙂 Producers Seminar låter spännande, hoppas även jag att det inte läggs för tidigt på dagen.

Va där jag med, tycker synd om de som satt längst fram, small en hel del 😉

Postat

Lysande nyheter! Jag har just funderat på detta, dvs om ni skulle släppa ett nummer med alla logic tippsen samlat 😛 Producers Seminar låter spännande, hoppas även jag att det inte läggs för tidigt på dagen.

Va där jag med, tycker synd om de som satt längst fram, small en hel del 🙂

Jag satt på andra raden 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.