Marelle2 Postat 24 november 2007 Dela Postat 24 november 2007 Jag har köpt två midi-sladdar och kopplat in dom enligt instruktionerna in från synthen till ljudkortet. Enligt manualen ska det vara det enda man måste göra för att det ska komma ljud in men det gör det inte. Jag är rädd att synthen kanske är för gammal för att kunna spela in midi i cubase eller har jag fel? Behöver hjälp. Är det meniningslöst att kanske försöka få det att fungera eller ska jag köpa en helt ny midi-keyboard? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 24 november 2007 Dela Postat 24 november 2007 Om det finns MIDI utgång så ska det väl funka. Har du kikat till alla inställningar rätt? Har du valt keyboarden som ingång på spåret du ska spela in på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marelle2 Postat 24 november 2007 Trådstartare Dela Postat 24 november 2007 (redigerat) Nu löste det sig 🙂 Tack! Redigerat 24 november 2007 av Marelle2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.