Lindeberg Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Det visade sig att namnet "Disco Dan" används inte bara av en kille som gör remixar på tv-spelslåtar, utan också av en housesnubbe som släpper skivor på Subliminal. Synd. Nu heter jag iallafall Dumb Dan - för att det är snyggt och sant! 😉 Jag gör -fortfarande- mest house för hemmabruk och driver en mp3-label med hög ambitionsnivå, Bevlar heter den. Hej igen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 HiYa 😉 igen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 tjena DD 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeckoYamori Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Disco Dan (tv-spelssnubben) känner jag, hade faktisk tänkt skicka ett PM till dig angående ditt namn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Smart. & du kommer bli omdöpt i maltjuice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Välkommen tillbaka i ny förpackning, Dan! Jag tror det här bara är ett marketingtrick av dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Dumme dan? Konstigt. Fast välkommen behöver man väl inte säga. Din ande är ofta närvarande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Välkommen, ÅTER? Men ändå 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 27 september 2004 Trådstartare Dela Postat 27 september 2004 (redigerat) Välkommen tillbaka i ny förpackning, Dan! Jag tror det här bara är ett marketingtrick av dig! 🙂 Redigerat 27 juli 2006 av Dumb Dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Reinkarnerad i nytt skal, samma innehåll... Wellkamm idjenn 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Du kunde ha lurat mig... att du INTE var dum alltså. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 september 2004 Dela Postat 27 september 2004 Bra bra, jobbigt med missförstånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Jaha, typ vad ska man säga, Välkommen tillbaka låter kanske lite underligt, men aja, Hej på dig, bra att du berättar om ditt namnbyte i alla fall 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.