Jump to content
Annons

Uppgradera Reason adepted?


maart (oregistrerad)

Recommended Posts

maart (oregistrerad)

Hej!

köpte en begagnad Digi002 Rack för ett tag sen och har därför börjat använda Pro Tools som DAW. Sen tidigare hade jag Reason 3.0 men nu fick jag med Reason Adepted for Digidesign 2.5. Det känns dumt att använda 2.5 när jag har 3:an... Går det att rewire:a fullversionen genom Pro Tools? Om det fungerar skulle det även vara intressant att uppgradera till Reason 4. Funkar det också?

Dessutom tänkte jag kolla, i ett annat syfte, om det går att använda Reason som VSTi? har inte lyckats med det än...

jättetacksam för svar!

-martin

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

använd fullversionen. du blir mkt gladare. ha inte båda vers av R installerad, då blir du ledsen. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Går det att rewire:a fullversionen genom Pro Tools?
Självklart!!

Adapted innehåller smått och gott med användbara instrument från stora Reason. Om man "växer ur" Adapted kan man uppgradera till Reason 4.

Att uppgradera ditt Reason 3.0 till Reason 4 kostar 99 Euro (ca 1000 SEK). Bra investerade pengar. 🙂

Att uppgradera Reason Adapted till Reason 4 kostar 199 Euro (ca 1900 SEK). Ett klipp kan vara att uppgradera även den till Reason 4 också och sedan sälja begagnat för 2500 typ. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...