pellepojken (oregistrerad) Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 Mors đ Det hör vĂ€l till god sed att presentera sig. Jag Ă€r 40 och lite till. Sambo och 2 tonĂ„rstjejer. Började mitt musikliv för lĂ€ngesen med gitarr- och pianoplonk. Tycker att det Ă€r skitkul. Borde faktiskt ta lite lektioner. Ja, det gĂ„r att prata mycket om det... Höll pĂ„ lite i Fruity loops. Skojigt. Mycket anvĂ€ndarvĂ€nligt. Hade vĂ€l lite nackdelar oxĂ„... Har tyvĂ€rr inga lĂ„tar. Bara snuttar. Har numera ett Steinberg Studio Case som jag försöker bekanta mig med. Hela prylen för mig Ă€r att det lite piano liksom... Fick en elgitarr nĂ€r jag fyllde 40. OxĂ„ spĂ€nnande sak. Jag har följt forumet lite pĂ„ distans, sĂ„ att sĂ€ga. Mest spanat in demospelningar, eller vad det heter. Musiksmak... Intressant. Dela in i fack Ă„'sĂ„dĂ€r... Tja, jag Ă€ter (nĂ€stan) allt.
Jazzman Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 Tjena Pelle! Hela prylen för mig Ă€r att det lite piano liksom... Vad menar du med det? đ
pellepojken (oregistrerad) Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 De e inte lÀtt det hÀr... Tjena Pelle! QUOTE (pellepojken @ 26 September 2004, 19:57) Hela prylen för mig Àr att det lite piano liksom... Vad menar du med det? "ta det piano" Var sak har sin tid. Man skall hinna med mycket, och samtidigt med sig sjÀlv. För att man skall hinna med och det skall bli bra, sÄ fÄr man ta det lite piano... Lurad att svara... Egentligen en lek med ord, men jag tycker att den Àr passande...
Stinkey (oregistrerad) Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 VĂ€lkommen hit till oss andra. đ
hammagrella Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 VĂ€lkommen! Tare piano. Eller som filosofen sĂ€ger; "NĂ€r det regnar flyglar sĂ„ har den fattige inga noter". đ
pellepojken (oregistrerad) Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 Tack sĂ„ mycket alla-hopa đ
Neko Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 Hej och vÀlkommen. Hoppas du kommer trivas bra hÀr och kunna delta lite i vÄra diskutioner.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.