musik (oregistrerad) Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Hej! Ja, vad tror ni?... ...har de som får skrapa TRISS-lott på TV4 fått instruktioner om att de måste skrapa på ett visst sätt, i tur och ordning?? Jag skrapar ju ALDRIG någonsin i tur och ordning, utan hoppar mellan rutorna såklart! 😄 :musik
android Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Haha, samma här! Ja, antingen har de fått instruktioner, eller också är svenskarna över lag enormt tråkiga... 😏
Neosus Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Jag hoppar runt rutorna oxå.. de e roligare juh 😉
Dingbats Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Vaaa?? Har aldrig sett nån som inte skrapar i tur och ordning!
musik (oregistrerad) Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Vaaa?? Har aldrig sett nån som inte skrapar i tur och ordning! Nej, det är ju just det jag/vi säger... 😕
Dingbats Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 Vaaa?? Har aldrig sett nån som inte skrapar i tur och ordning! Nej, det är ju just det jag/vi säger... 🙂 Alltså i verkligheten, inte på tv.
Neosus Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 Men om man får 3 st teveapparater på en trisslott.... så blir det jävligt svårt att skrapa 😠
musik (oregistrerad) Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 Men om man får 3 st teveapparater på en trisslott.... så blir det jävligt svårt att skrapa 🙂 Om jag fick det på en Trisslott, så ger jag mig den på att det kom ytterligare en som gjorde att lotten blev felförklarad och på sin höjd en möjlig återbetalning av vad lotten kostade. Förresten, om man får tre rutor som är likadana = vinst, MÅSTE man då skrapa de övriga rutorna på en Triss-lott? 😱
Leeroy (oregistrerad) Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Men om man får 3 st teveapparater på en trisslott.... så blir det jävligt svårt att skrapa 😄 Om jag fick det på en Trisslott, så ger jag mig den på att det kom ytterligare en som gjorde att lotten blev felförklarad och på sin höjd en möjlig återbetalning av vad lotten kostade. Förresten, om man får tre rutor som är likadana = vinst, MÅSTE man då skrapa de övriga rutorna på en Triss-lott? 😄 hahaha! så sant! Läs på baksidan av lotten, kanske står "alla rutor måste skrapas för vinsten ska gälla" Och det gör de nog säkert bara för de du tigare skrev alltid händer:D
musik (oregistrerad) Postat 7 december 2007 Postat 7 december 2007 Men om man får 3 st teveapparater på en trisslott.... så blir det jävligt svårt att skrapa 🙂 Om jag fick det på en Trisslott, så ger jag mig den på att det kom ytterligare en som gjorde att lotten blev felförklarad och på sin höjd en möjlig återbetalning av vad lotten kostade. Förresten, om man får tre rutor som är likadana = vinst, MÅSTE man då skrapa de övriga rutorna på en Triss-lott? 🙂 hahaha! så sant! Läs på baksidan av lotten, kanske står "alla rutor måste skrapas för vinsten ska gälla" Och det gör de nog säkert bara för de du tigare skrev alltid händer:D Jomenvisst
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.