musik (oregistrerad) Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Hej! Vad är ni allergiska mot? 😄 :musik
android Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 När jag var liten fick jag en allergisk reaktion ett par gånger efter att jag ätit för mycket godis...! Första gången var efter farmors 50-årskalas tror jag. 😏 Annars är jag helt oallergisk!
Fidden Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 (redigerat) Jag är lite överkänslig mot nickel och RixFM, annars är jag också oallergisk. Redigerat 20 november 2007 av Fidden
musik (oregistrerad) Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Jag har fått reda på att jag är allergisk mot etanol, vilket är mycket ovanligt. Likaså Azo-färgämnen i mat.
android Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 Jag har fått reda på att jag är allergisk mot etanol, vilket är mycket ovanligt. Jag med! Får i stort sett alltid huvudvärk och blir lite illamående efter några timmar... 😱
D Vibe Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 En aning mot laktos... Kan känna av pälsdjur lite också, eller också är det inbillning.... vill så gärna ha en katt förövrigt 🙁
Pazo Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 En aning mot laktos... Kan känna av pälsdjur lite också, eller också är det inbillning.... vill så gärna ha en katt förövrigt 😕 Laktor är ingen alergi juuU!! Det är en intolerans 😆
Eternal Postat 25 november 2007 Postat 25 november 2007 Som tur är har jag inga allergier (vad jag vet). Blir kanske el-allergiker snart. Vore hemskt.
Frekvens Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 Pollen. Nysningarna börjar i maj, eller i värsta fall april, och slutar inte förräns i juli, eller värsta fall augusti. Har opererat näsan två gånger för att få stopp på blödandet. Tycker att starka ämnen i rengöringsmedel, målarfärg med mer är s*itjobbigt också.
Fidden Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 (redigerat) Se till att mata era barn (och fru när hon är gravid) med gott om omega 3 fetter. Och försök dra ner på omega 6. (dvs becel går fetbort, då det innehåller mer omega 6 än 3, vilket är helt sanslöst) Då minskar risken att barnet utvecklar allergier. (edit: inte direkt könsneutralt inlägg.... men ni fattar ändå) Redigerat 29 november 2007 av Fidden
Leeroy (oregistrerad) Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Peter Jöback, när jag lyssar på honom får jag utslag i annsiktet och runt halsen. Vet inte varför:/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.