Larsson Postat 20 november 2007 Dela Postat 20 november 2007 hej gott folk.. jag är relativt säker på att det redan finns trådar om detta..men jag misslyckades i sökandet..sorry hursomhelst.. jag vill hitta vart jag ställer in vilket bitdjup cubase sx3 ska jobba i jag vill alltså jobba i 24bits..och ibland får jag göra det..men andra gånger medelar cubase att den sänkt bitdjupet till 16bits jag misstänker att det har någonting med winamp att göra..men vart ställer jag tillbaka till 24 igen?? detta är något jag borde tagit tag i för länge sen..men bättre sent en aldrig!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skogholm Postat 20 november 2007 Dela Postat 20 november 2007 Läs manualen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
YellowStudio Postat 20 november 2007 Dela Postat 20 november 2007 Tror det är i project setup i file menu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 20 november 2007 Trådstartare Dela Postat 20 november 2007 Tror det är i project setup i file menu. ja visst var det där..det var inte svårare en så..tack för hjälpen lindpop!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren Postat 20 november 2007 Dela Postat 20 november 2007 Läs manualen! Om du inte vet, varför svara? Om du vet, varför berättar du inte? Du kostade mig just flera hundradels ören i bandbredd, och säkert många kronor i förlorad arbetstid. Sopa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
basshole Postat 20 november 2007 Dela Postat 20 november 2007 www.kundtjanst@h2o.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 20 november 2007 Dela Postat 20 november 2007 Läs manualen! Om du inte vet, varför svara? Om du vet, varför berättar du inte? Du kostade mig just flera hundradels ören i bandbredd, och säkert många kronor i förlorad arbetstid. Sopa. du är bäst nattvaktaren!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.