Jaxon Postat 19 november 2007 Postat 19 november 2007 Tjena! Har en Numark CD MIX-2 som har börjat strula. Play-knapparna har blivit tröga och fungerar endast när jag tar till våld. Finns det några trix för att laga detta? Eller behöver jag lämna in den på service, isf var? Tack på förhand. / Jacob
SHARPo Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Detta är ett vanligt problem... hur gammal är den?? om den är välanvänd kanske det är dax att överväga en ny... Annars så är det starfelt.se som står för numark... kontakta din handlare... så kan han ge förslag...
Jaxon Postat 20 november 2007 Trådstartare Postat 20 november 2007 Detta är ett vanligt problem... hur gammal är den?? om den är välanvänd kanske det är dax att överväga en ny... Annars så är det starfelt.se som står för numark... kontakta din handlare... så kan han ge förslag... Tack! Starflet var ju hur schyssta som helst. De skickar två microswitchar till mig gratis som jag ska byta i mixern. Hoppas det fungerer sedan bara.... Tack för tipset.
SHARPo Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 (redigerat) Detta är ett vanligt problem... hur gammal är den?? om den är välanvänd kanske det är dax att överväga en ny... Annars så är det starfelt.se som står för numark... kontakta din handlare... så kan han ge förslag... Tack! Starflet var ju hur schyssta som helst. De skickar två microswitchar till mig gratis som jag ska byta i mixern. Hoppas det fungerer sedan bara.... Tack för tipset. Det är lungt.. .Hälsa Björn från mig 😱 Redigerat 22 november 2007 av SHARPo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.