fender__ Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 Har ni några bra tis på echo plugins till röster? eller delay? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 PSP Audioware har ett par mycket fina delay-pluggar. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elof (oregistrerad) Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 Har ni några bra tis på echo plugins till röster? eller delay? Vill du ha extrema effekter eller simpla, ska de höras eller smälta in? Soundtoys Echoboy, jättebra delay tycker jag. Det kan smälta in väldigt bra i mix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fender__ Postat 19 november 2007 Trådstartare Dela Postat 19 november 2007 Vill du ha extrema effekter eller simpla, ska de höras eller smälta in? det kan vara både och... ska testa mej fram.. tac för förslagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 gratis e fint.. delaylama och cowdelay.. schyssta delay som gå o hitta på kvr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fender__ Postat 19 november 2007 Trådstartare Dela Postat 19 november 2007 4000 kr för echoboy haha aldrig i världen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 4000 kr för echoboy haha aldrig i världen som sagt.. kolla mitt inlägg!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 (redigerat) Delay är gott! PSP som nån sa är sjukt fin, Kjaerhus classic är också svinbra grejer, var det enda jag använde hur länge som helst men på senare tid har jag fastnat för Fabfilter Timeless som låter jättebra, har fina presets och fina inställningsmöljligheter Redigerat 19 november 2007 av mietek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 men nu vill ju jag ha echoboy..fast med det priset får det vänta tills jag vinner på trisslott 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.