mimla Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 Hej allihopa! Jag tänkte kolla med er om nån har använt en Oktava ML51 nån gång. Har varit lite sugen på ML52an, och så hittade jag en ML51a på eBay för en billig slant. Den är från 1986 och verkar jättesnäll. Den har inte kommit på posten än, och jag hittade knappt nån info om den alls på internet.. Köpte för övrigt i samma veva en AKG C12 VR GRATTIS TILL MIG 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 fubbigt.. jag är för bitter för att handla på ebay!! men grattis ändå till dig.. gamla oktava:or ( 😄 ) kan man ALDRIG få för många utav!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 ML52 och ML53 har jag med på testsiten - men ML51 har jag aldrig ens hört talas om... 🙂 Nåja - det blir säkert kul. Oktava brukar göra trevliga micar. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Onlyone Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 ML52 och ML53 har jag med på testsiten - men ML51 har jag aldrig ens hört talas om... 😛Nåja - det blir säkert kul. Oktava brukar göra trevliga micar. 🙂 Jag passar på att klämma in en egen fråga här. Är det nån som testat de modifierade Oktavamickarna som oktavamod.com pysslar med? Är nyfiken, skulle vara skoj med jämförande lyssnings ex om nån har möjlighet =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mimla Postat 19 november 2007 Trådstartare Dela Postat 19 november 2007 fubbigt.. 😏jag är för bitter för att handla på ebay!! men grattis ändå till dig.. gamla oktava:or ( 😆 ) kan man ALDRIG få för många utav!! Hittar man en C12 VR för ringa 16400 som påstås vara i nyskick har man fan inte råd att vara bitter 😄 Och gör man ett sånt fynd förtjänar man att få impulshandla lite obskyra sovjet-mikar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 november 2007 Dela Postat 19 november 2007 fubbigt.. 😏jag är för bitter för att handla på ebay!! men grattis ändå till dig.. gamla oktava:or ( 😆 ) kan man ALDRIG få för många utav!! Hittar man en C12 VR för ringa 16400 som påstås vara i nyskick har man fan inte råd att vara bitter 🙂 Och gör man ett sånt fynd förtjänar man att få impulshandla lite obskyra sovjet-mikar. galet!! jag vill med ha massa obskyra ryska mickar. jag får nöja mig med mina kattungar ist.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mimla Postat 25 november 2007 Trådstartare Dela Postat 25 november 2007 Tänkte att det var lite väl mycket att starta en ny tråd för denna lilla frågan. Jag tänkte på min AKG c12 som kommer med posten i nästa vecka. De har ju lite andra hål i väggen där borta i London, så jag tänkte bara dubbelkolla med er smartskallar om det räcker att bara köpa en såndär liten adapter som man kan låna på hotell och sådär för att göra om våra vägghål till britter? Antar att det borde funka lika bra till en c12:a som till något annat, men man kan ju aldrig vara för säker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.