Jump to content
Annons

Recommended Posts

Millaway (oregistrerad)
Postat

Nåväl mina EQ pluggar är spårlöst försvunna, hur och varför? vad heter filerna för de medföljande EQ pluggar till Pro Tools LE 7.3? Och låt oss säga att de ligger snällt och stilla in min plug folder men PT ändå vägrar ladda dem, vad gör husse då?

Tack på förhand

Annons
Millaway (oregistrerad)
Postat

bump, någon som vet? Finns det något sett att ladda ner de gamla EQ pluggarna som ska följas med från början?

Postat
bump, någon som vet? Finns det något sett att ladda ner de gamla EQ pluggarna som ska följas med från början?

Mac eller PC? Vill minnas att jag råkade ut för nått liknande på Mac en gång, Då skulle man få PT att bygga om DEA genom att radera en fil, men eftersom Macens filstruktur är lite "flummig" kommer jag inte ihåg exakt vart denna fil låg. Hur som haver hittade jag den informationen då på digidesigns hemmsida, så leta där =)

Postat

Om du kör på en Intel MAC, så behöver du uppdatera dina pluggar för att PT skall hitta dem.

Exempel på vad en EQ hette som plug in som följer med PT är EQ III.dpm

//Anders

Millaway (oregistrerad)
Postat

Jag kör PC.

Jag skall titta på digis hemsida.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.