Millaway (oregistrerad) Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Nåväl mina EQ pluggar är spårlöst försvunna, hur och varför? vad heter filerna för de medföljande EQ pluggar till Pro Tools LE 7.3? Och låt oss säga att de ligger snällt och stilla in min plug folder men PT ändå vägrar ladda dem, vad gör husse då? Tack på förhand
b_emerson Postat 19 november 2007 Postat 19 november 2007 PT Detektiv sökes! Pet detektiv? jim.carrey@hollywood.com
Millaway (oregistrerad) Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 bump, någon som vet? Finns det något sett att ladda ner de gamla EQ pluggarna som ska följas med från början?
Onlyone Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 bump, någon som vet? Finns det något sett att ladda ner de gamla EQ pluggarna som ska följas med från början? Mac eller PC? Vill minnas att jag råkade ut för nått liknande på Mac en gång, Då skulle man få PT att bygga om DEA genom att radera en fil, men eftersom Macens filstruktur är lite "flummig" kommer jag inte ihåg exakt vart denna fil låg. Hur som haver hittade jag den informationen då på digidesigns hemmsida, så leta där =)
Anders F Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 Om du kör på en Intel MAC, så behöver du uppdatera dina pluggar för att PT skall hitta dem. Exempel på vad en EQ hette som plug in som följer med PT är EQ III.dpm //Anders
Millaway (oregistrerad) Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 Jag kör PC. Jag skall titta på digis hemsida.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.