Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag är en sångare /låtskrivare som har en massa låtar men är kass på det tekniska. Skulle behöva hjälp med att spela in, arrangera, mixa m.m.

Jag har Cubase SX3 och lite inspelningsgrejer hemma.

Behöver hjälp! Snälla någon!

/Rickard

• 3 veckor senare...
Annons
Postat

Hello! Skulle kunna vara väldigt intresserade men jag vill i så fall höra ett smakprov eller åtminstonde en beskrivning av vilken typ av musik vi snackar om här. Bor i Göteborg

MVH Simon

Postat
Hej!

Jag är en sångare /låtskrivare som har en massa låtar men är kass på det tekniska. Skulle behöva hjälp med att spela in, arrangera, mixa m.m.

/Rickard

Hej,

Jag är också intresserad.

Beätta mer.

Kent J.

Postat
Hej!

/Rickard

Hej,

Jag är också intresserad.

Beätta mer.

Kent J.

hör av dig : http://www.djfarn.info.se

Postat
Hej!

/Rickard

Jag är intresserad. Jag spelar elgitarr och har gjort så i en herrans massa år så jag känner mig hyfsad på det området. Är 31 år, bor utanför Kungsbacka. Jag har också cubase sx3 samt lin6 ux2 ljudkort som ger grymt bra gitarrljud in i cubase. Har också diverse trummoduler inom ezdrummer som tex pop/rock, drumkit from hell, vintage drums m.m. Har du möjligtvis nåt exempel på musik som du gör så tas det emot tacksamt. /Daniel

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.