Jump to content
Annons

Tonsättare :rolleyes: i Göteborg


Billvall (oregistrerad)

Recommended Posts

Billvall (oregistrerad)

hej jag skulle behöva en tonsättare. Jag har skrivit 11 låtar som jag vet hur jag vill att de ska låta 😲 men kan säga att jag e inte haj på det där med toner 🙂 så jag skulle uppskatta om jag fick hjälp med det där som heter toner 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
hej jag skulle behöva en tonsättare. Jag har skrivit 11 låtar som jag vet hur jag vill att de ska låta 🙂 men kan säga att jag e inte haj på det där med toner 🙂 så jag skulle uppskatta om jag fick hjälp med det där som heter toner 🙂

Hur skriver man 11 låtar utan toner 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte fråga detsamma.. eh.. 🙂 Antar att han menade att han skrivit 11 texter?.. och kanske eventuellt även arrat låtarna, alltså bestämt ordning på vers, refr, brygga, solo osv..

Vad vet jag, 😲

Jag tycker herr Billvall gärna får vara lite mer precis. 🙂

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte fråga detsamma.. eh.. 🙂 Antar att han menade att han skrivit 11 texter?.. och kanske eventuellt även arrat låtarna, alltså bestämt ordning på vers, refr, brygga, solo osv..

Vad vet jag, 😲

Jag tycker herr Billvall gärna får vara lite mer precis. 🙂

Jag gissar att han menar noter när han skriver toner. Dvs att han har skrivit klart låtarna med både text och musik men vill ha hjälp att producera. Men vad vet jag, det bästa är om han svarar och berättar hur han menar! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Billvall (oregistrerad)

Oj, haha! Jag e verkligen en grön-jör-ling här märker jag 😄

Jag har skrivit en text, men när jag skriver musiken, skulle jag vilja ha någon som säger bredvid mig vad d e för noter som jag tar på ex pinanot...

jag vet villka instrument som jag vill använda å så 😛 Hoppas att det var bättre och tydligare

sorry för min okunskap, d var därför jag blev medlem :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, haha! Jag e verkligen en grön-jör-ling här märker jag 😊

Jag har skrivit en text, men när jag skriver musiken, skulle jag vilja ha någon som säger bredvid mig vad d e för noter som jag tar på ex pinanot...

jag vet villka instrument som jag vill använda å så 😆 Hoppas att det var bättre och tydligare

sorry för min okunskap, d var därför jag blev medlem 😳

Köp dig en eller två nybörjarböcker i ackords- harmonilära för piano/keyboard som tar dig hela vägen från vita och svarta tangenter till nötter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, haha! Jag e verkligen en grön-jör-ling här märker jag 😆

:

Lugnt, alla har vi varit nybörjare 😄

Köp dig en eller två nybörjarböcker i ackords- harmonilära för piano/keyboard som tar dig hela vägen från vita och svarta tangenter till nötter.

Eller kanske börja ta piano- el gitarrlektioner? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...