Billvall (oregistrerad) Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 (redigerat) Hej 😄 Jag håller på att skapa ett album utan titel än så länge 🙂 11låtar har jag skrivit, skulle behöva en mentor Senare kommer jag satsa hårt på detta och förmodligen satsa på ett eget skivbolag 🙂 Vilka bör vara mina nästa steg? Vill du vara mentor för mig? ang, albumet: enda klara är texter 🙂 jag vet vilken stil jag ska köra på å vet inte hur jag ska göra bara 🙂 Redigerat 18 november 2007 av Billvall
drloop (oregistrerad) Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 (redigerat) Välkommen. Och lycka till med skivprojektet. Redigerat 18 november 2007 av drloop
Billvall (oregistrerad) Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Välkommen.Och lycka till med skivprojektet. 😲 Tack så mkt 🙂 jag tänkte skaffa mig propellerhead reason.. vad använder man det för mer precis 🙂
sixties Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Välkommen, vore kul om du berättade lite mer om vad det blir för stil på musiken. i reason kan du inte spela in sång och instrument om jag fattat rätt, bara importera ljudfiler. med nya nummret av studio får man med Magix samplitude 9 Le om du inte har nått inspelnings program.
drloop (oregistrerad) Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Reason är en riktigt bra synt. Ingen sånginspelning i Reason. Tipset att köpa senaste Studio där Samplitude hänger med är inte dumt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.