Jump to content
Annons

hej C a r l hÀr *Ny*

Recommended Posts

Billvall (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej 😄

Jag hĂ„ller pĂ„ att skapa ett album utan titel Ă€n sĂ„ lĂ€nge 🙂 11lĂ„tar har jag skrivit, skulle behöva en mentor :rolleyes: Senare kommer jag satsa hĂ„rt pĂ„ detta och förmodligen satsa pĂ„ ett eget skivbolag 🙂

Vilka bör vara mina nÀsta steg?

Vill du vara mentor för mig?

ang, albumet: enda klara Ă€r texter 🙂 jag vet vilken stil jag ska köra pĂ„ Ă„ vet inte hur jag ska göra bara 🙂

Redigerat av Billvall
Annons
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

VĂ€lkommen.

Och lycka till med skivprojektet.

Redigerat av drloop
Billvall (oregistrerad)
Postat
VĂ€lkommen.

Och lycka till med skivprojektet.

đŸ˜Č Tack sĂ„ mkt 🙂 jag tĂ€nkte skaffa mig propellerhead reason.. vad anvĂ€nder man det för mer precis 🙂

Postat

VÀlkommen, vore kul om du berÀttade lite mer om vad det blir för stil pÄ musiken.

i reason kan du inte spela in sÄng och instrument om jag fattat rÀtt, bara importera ljudfiler.

med nya nummret av studio fÄr man med Magix samplitude 9 Le om du inte har nÄtt inspelnings program.

drloop (oregistrerad)
Postat

Reason Àr en riktigt bra synt. Ingen sÄnginspelning i Reason.

Tipset att köpa senaste Studio dÀr Samplitude hÀnger med Àr inte dumt.

• 1 mĂ„nad senare...
Fiffan (oregistrerad)
Postat

Heej o vĂ€lkommen 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.