Memphis Postat 16 november 2007 Postat 16 november 2007 (redigerat) Kolla gärna in vår musik med vårt nya band. www.myspace.com/themajorthree Tyvärr inte jättetajt och bästa ljudkvalitén men det är förhoppningsvis kul och intressant musik. Jag bakom pukorna. /M Redigerat 16 november 2007 av Memphis
SpaceVendor Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 Kolla gärna in vår musik med vårt nya band. www.myspace.com/themajorthree Tyvärr inte jättetajt och bästa ljudkvalitén men det är förhoppningsvis kul och intressant musik. Jag bakom pukorna. /M åååå jävlar va skön bas! 😊 perfket att lyssna på när man nu ska dra! riktigt nice! gillade det verkligen! 😄 keep it coming! ^^
Pazo Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 NI var duktiga. Du var bra på trummkor också. Brukar inte vara så ofta man hör bra å svängiga trummisar på internetforum 😊
Memphis Postat 29 december 2007 Trådstartare Postat 29 december 2007 Kolla gärna in vår musik med vårt nya band. www.myspace.com/themajorthree Tyvärr inte jättetajt och bästa ljudkvalitén men det är förhoppningsvis kul och intressant musik. Jag bakom pukorna. /M åååå jävlar va skön bas! 😄 perfket att lyssna på när man nu ska dra! riktigt nice! gillade det verkligen! 😄 keep it coming! ^^ NI var duktiga.Du var bra på trummkor också. Brukar inte vara så ofta man hör bra å svängiga trummisar på internetforum 🙂 Det svänger, sköna låtar! 🙂 Oj, har missat att folk svarat på den här tråden. Jag gav nästan upp hoppet om den.. 😉 Tack för kommentarerna! Väldigt kul att höra. Mvh Memphis
pompe Postat 29 december 2007 Postat 29 december 2007 o ballt kändes lite mer funk än rock och mer proggresivt än funk...spännande =)
Memphis Postat 30 december 2007 Trådstartare Postat 30 december 2007 o ballt kändes lite mer funk än rock och mer proggresivt än funk...spännande =) Haha, 😄 jag förstår... tror jag ... eh... 😉 😄 /M
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.