fresh2death Postat 20 februari 2008 Dela Postat 20 februari 2008 Shit fan vad nice. Nyss börjat använda sjuan riktigt. Får man uppdatera gratis? är det inte så med Fl studio? Japp! om man har köpt nerladdningsbara versionen 😊 Ok. För jag sitter just nu och överväger på att köpa Fl studio. Men då väntar jag nog tills åttan kommer. Ska kolla in Fl studios sida! Tack så mycket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 20 februari 2008 Dela Postat 20 februari 2008 Fast i och med att det är gratis uppdateringar för folk som köper via webben, så finns det ju ingen anledning att vänta med köpet. Köp 7:an nu och sedan när 8:an släpps är det bara att ladda ner uppdateringen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pipedragon Postat 20 februari 2008 Dela Postat 20 februari 2008 Shit fan vad nice. Nyss börjat använda sjuan riktigt. Får man uppdatera gratis? är det inte så med Fl studio? Japp! om man har köpt nerladdningsbara versionen 🙂 Ok. För jag sitter just nu och överväger på att köpa Fl studio. Men då väntar jag nog tills åttan kommer. Ska kolla in Fl studios sida! Tack så mycket! Och om du väntar tills 8an kommer så kommer du få betala 199 $ istället för 149 $. Läste i deras forum att de dom kommer höja priset då. Bara så att du vet tänkte jag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fresh2death Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 Shit fan vad nice. Nyss börjat använda sjuan riktigt. Får man uppdatera gratis? är det inte så med Fl studio? Japp! om man har köpt nerladdningsbara versionen 🙂 ok nice. Ska fixa den nerladdade versionen under veckan då! 🙂 tack för svar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 Nu har 8 släppts Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Taner Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 (redigerat) Nu har 8 släppts Härligt!. Om jag avinstallerar FL Studio 7 och installerar 8:an, kommer mina projekt då att funka i 8:an? EDIT: Jävlar va seg sidan är. Verkar som om många håller på att ladda hem demot. http://demo.flstudio.com/ Redigerat 26 mars 2008 av Taner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Nu har 8 släppts Härligt!. Om jag avinstallerar FL Studio 7 och installerar 8:an, kommer mina projekt då att funka i 8:an? EDIT: Jävlar va seg sidan är. Verkar som om många håller på att ladda hem demot. http://demo.flstudio.com/ Troligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.