Jump to content
Annons

strul med hotmail


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Har försökt att logga in på mitt hotmail i två dagar nu men det funkar inte det bara står och bläddrar i adressfältet. Nån annan som oxå har strul eller vet nån hur man fixar det?

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)

Nu funkar det igen fick gå via registrerings sidan till ny hotmail och då kom jag in på min per automatik mycket märkligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
Nu funkar det igen fick gå via registrerings sidan till ny hotmail och då kom jag in på min per automatik mycket märkligt.

Byt till PC! 🙂

Den satt fint va 😛 men vad då byt till PC man har väl tre PC varav en kan fixa båda lägena hur många har du 😎

Men ärligt talat så var det microsoft som tydligen har meckat med hotmailen och döpt om det till nåt live eller vad fan det stod. Fult som fan var det oxå mycket snyggare förr även på macen. Däremot så varnar macen för att klicka på länkar hit fan ni släpar väl inte hit nåt virus nu grabbar 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
Måste bara ifrågasätta varför du använder Hotmail överhuvudtaget. Det är ju helt värdelöst?

Jag lägger det oxå svintajt :rolleyes: så jag måste panorera ända ut till Hotmail för att det ska bli nån stereo överhuvudtaget 😄 .

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Rapport dag 52.

Still no Hotmail och supporten skiter i att svara, men betalt vill dom ha det blir inget av med det i fortsättningen sorry lorry man lär tacka för sig. Får dra igång PCn och skälla skiten ur dom det är väl det enda som funkar kan jag tro.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Nu bara funkar det igen rätt vad det är, det är det jag säger det lönar sig att skälla skiten ur dom hehe. Hoppas det håller sig annars jäklar då går jag på dom igen, jag betalar för det där då ska det bara funka så är det bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
Pratar du verkligen om Hotmail? Hotmail? Betala? Använda? 😊

Jäpp det kan du ge dig på mannen man får lite space då förstår du typ så som det brukar vara om man pröjsar lite så får man lite mer men det blir ju lite skitsamma om det inte funkar på en mac funkade skitbra på min PC dock så kör du PC så kan du panorera ut jupiter om du vill.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
Får dom betalt? Varför det?

😊

😄

🙂

Jaudu vettintedeja men det brukar di villa ha serru när man köper nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratar du verkligen om Hotmail? Hotmail? Betala? Använda? 😉

Jäpp det kan du ge dig på mannen man får lite space då förstår du typ så som det brukar vara om man pröjsar lite så får man lite mer men det blir ju lite skitsamma om det inte funkar på en mac funkade skitbra på min PC dock så kör du PC så kan du panorera ut jupiter om du vill.

Göran

Jag skulle föreslå typ Gmail eller nåt då, där har man massa plats helt gratis.

Och vad har panorera med saken att göra? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Jaha du kanske inte ser den quote som står i dina inlägg då förstår jag, jag ska försöka kopiera in det här i nästa inlägg så förstår du nog. Jag trodde du ville jävlas med mig eller bara göra dig lustig och dryg så det var därför som jag svarade som jag gjorde.

Nä Gmail vill jag inte ha men tack för tipset. det finns ju filöverföringstjänster oxå men jag vill eller i alla fall ville ha Hotmail.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Nä macen fixar inte att klistra in det dessvärre men det står nåt om nån som lirar så tajt så det blir i mono oavsett hur du än panorerar.

Fan nu har det lagt av nu kommer jag inte in igen på hotmail jävla mac skitdator 😊 det var bättre förr på PC tiden.

Göran

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä macen fixar inte att klistra in det dessvärre men det står nåt om nån som lirar så tajt så det blir i mono oavsett hur du än panorerar.

Det är min signatur, det har ingenting med inläggen att göra.

Vill du köra Hotmail så fine, det spelar väl inte mig nån roll, men skyll dig själv som använder det när det separ sönder sig, för det suger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Jäpp jag såg det sen det var nog bara så att den låg lite högt upp på nåt sätt på ditt första inlägg här så det såg ut som en quote.

Hotmail har funkat utmärkt bra även på min Mac fram till senaste uppgraderingen det är det jag retar mig på men du verkar tycka att det har strulat hela tiden men det stämmer inte.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Det är macen som spökar för om man tömmer cookies på allt från msn och hotmail så kommer man in av nån märklig anledning. Hujeda mig hur dom ställer till det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...