Einar Postat 25 september 2004 Postat 25 september 2004 Tänkte höra om nån känner till några 'bra' delay och reverb pluggar till pt? 😱 De här som följer med är ju rätt efterblivna... 🙂 Einar
chrisB Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 Tänkte höra om nån känner till några 'bra' delay och reverb pluggar till pt? 😄 De här som följer med är ju rätt efterblivna... 🙁 Einar du har förstås laddad hem de som finns listad här? :-) och gjort en sökning via Google? ( om någon hittar andra än de som finns här så skicka in länken så lägger jag till samlingen). köp VST2RTAS converter programet, så kan du använda de flesta gratis VST-pluggar som finns. Finns här
Einar Postat 27 september 2004 Trådstartare Postat 27 september 2004 Jepp! Det har jag... Både laddat ner de som är listade här och sökt på google och på en hel del andra ställen med... Tack för upplysningen
trombonisten Postat 27 september 2004 Postat 27 september 2004 fxpansion RTAS-VST Sen är SIR ett utmärkt reverb. Följ länkarna där från programmet så kan du hitta en hel del impulser att välja på. T.
jayko Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 men låter inte D-verb ganska bra egentligen? annars gillar jag lexicons pantheon.
trombonisten Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 >> men låter inte D-verb ganska bra egentligen? Japp. Hela frågan är fel ställd. De som är med är absolut inte "efterblivna". Men, men, vi har ju alla våra drömmar att det skall låta bättre...
jayko Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 glömde säga.. jag älskar waves ir-1. try it and love it. hm. 🙂 drar för jävla mycket dsp dock...
Einar Postat 15 oktober 2004 Trådstartare Postat 15 oktober 2004 Tycker d-verb är helt mongo, men ännu värre är delayen... Använder min gitarr-tops fjäderreverb istället än så länge... Smaksak, visst, men det finns la ändå gränser?
Christoffer Bergfors Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Visserligen har jag bättre prylar som kostar en slant mer än vad D-fx kör. Men min subjektiva åsikt är definitivt att det håller hög klass för att följa med programmet. Vad är det som du upplever som mongo då? Vilka reverb har du jobbat med som du tycker är bra då? IR-1 är jag sugen på också.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.