Celina Postat 14 november 2007 Postat 14 november 2007 Hej där! Tänkte bara höra om det finns någon som är i behov av en demosångerska? Jag kan nog säga att jag har ganska så mycket tryck i rösten. Sen har jag ett relativt brett register, men skulle väl kanske kunna klassa mig som alt med en bra range upp och har inga problem att lägga stämmor och göra harmonier på melodier m.m. Kan väl också säga att jag drar mer åt pop/rock-hållet än soul och rnb. Hör jättegärna av dig om du är intresserad! En fördel är ju om du är bosatt i Stockholm-området.. 🙂 /Celina
djfarn Postat 14 november 2007 Postat 14 november 2007 Hej där! Tänkte bara höra om det finns någon som är i behov av en demosångerska? Jag kan nog säga att jag har ganska så mycket tryck i rösten. Sen har jag ett relativt brett register, men skulle väl kanske kunna klassa mig som alt med en bra range upp och har inga problem att lägga stämmor och göra harmonier på melodier m.m. Kan väl också säga att jag drar mer åt pop/rock-hållet än soul och rnb. Hör jättegärna av dig om du är intresserad! En fördel är ju om du är bosatt i Stockholm-området.. 🙂 /Celina hej jag behöver en sångerska till en parodi . christian_sven@hotmail.com http://www.djfarn.info.se
matsumoto Postat 14 november 2007 Postat 14 november 2007 Hej där! Tänkte bara höra om det finns någon som är i behov av en demosångerska? Jag kan nog säga att jag har ganska så mycket tryck i rösten. Sen har jag ett relativt brett register, men skulle väl kanske kunna klassa mig som alt med en bra range upp och har inga problem att lägga stämmor och göra harmonier på melodier m.m. Kan väl också säga att jag drar mer åt pop/rock-hållet än soul och rnb. Hör jättegärna av dig om du är intresserad! En fördel är ju om du är bosatt i Stockholm-området.. 🙂 /Celina Jag är intresserad och bor i Stockholm. Det finns alltid behov av demosångerskor! Har du något röstprov att dela med dig av? 🥰
xarl Postat 14 november 2007 Postat 14 november 2007 Hej Celina, Jag har skickat dig ett PM. Hälsn Carl
Celina Postat 14 november 2007 Trådstartare Postat 14 november 2007 Hej där! Tänkte bara höra om det finns någon som är i behov av en demosångerska? Jag kan nog säga att jag har ganska så mycket tryck i rösten. Sen har jag ett relativt brett register, men skulle väl kanske kunna klassa mig som alt med en bra range upp och har inga problem att lägga stämmor och göra harmonier på melodier m.m. Kan väl också säga att jag drar mer åt pop/rock-hållet än soul och rnb. Hör jättegärna av dig om du är intresserad! En fördel är ju om du är bosatt i Stockholm-området.. 🙂 /Celina Jag är intresserad och bor i Stockholm. Det finns alltid behov av demosångerskor! Har du något röstprov att dela med dig av? 🙂 Absolut! Skicka över ett PM med mailadress så slänger jag iväg nåt..! 😄 /Celina
Celina Postat 14 november 2007 Trådstartare Postat 14 november 2007 Hej Celina, Jag har skickat dig ett PM. Hälsn Carl Super! 🙂 /Celina
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.