Runsten (oregistrerad) Postat 14 november 2007 Postat 14 november 2007 Hej! Nu har jag varit en passiv medlem alldeles för länge och tänkte nu att det va tid för en lite presentation. Heter Simon Runsten och kommer från Karlshamn/Blekinge. Arbetar som tekniker på Regionteatern Blekinge/Kronoberg i Växjö och har bosatt mig 3 mil söder ut, i Väckelsång. Har arbetat som profecionell ljudtekniker i eget företag och som frilans i över 10 år. Till största delen som livetekniker men även installationer i både studio och offentlig miljö. Inte fören något eller ett par år sen blev jag intresserad av studioteknik. Planerna för att bygga en större studio finns men eftersom det är en stor ekonomisk fråga så byggs just nu en mindre projekt studio i anslutning till mitt hem. (bilder kommer inom kort) En PC-baserad Cubase studio med div externa kompressorer, effekter och preamps. dbx, Lexicon och TC för att nämna några namn. Närmast förestående är slutmontering i studion men även att läsa harmonilära för att utvecklas som producent. Vi hörs!
Sonefors Postat 14 november 2007 Postat 14 november 2007 Hej Simon! Välkommen hit Mvh Fredrik Sonefors
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.