Celina Postat 13 november 2007 Postat 13 november 2007 Hej! Celina heter jag, är 22 år och bor på Lidingö strax utanför Stockholm. Mycket av min tid består av sitta framför hemmastudion och skriva/spela in låtar, och nu söker jag någon som är intresserad av någon form av samarbete. Musiken jag gör drar åt Lene Marlin / Jennie Löfgren hållet, men självklart med en egen touch på det..! 😄 Hör gärna av dig om du är intresserad! Rock on! =) /Celina
osiris Postat 13 november 2007 Postat 13 november 2007 Exakt vad vill du ha för samarbete? Nån som är med och skriver? Hjälper dig att spela in? Nån som kan lira 10 instrument? 😄
Celina Postat 13 november 2007 Trådstartare Postat 13 november 2007 Exakt vad vill du ha för samarbete? Nån som är med och skriver? Hjälper dig att spela in? Nån som kan lira 10 instrument? 😄 Mm.. vet inte riktigt.. lite allt möjligt kanske.. Någon som har en text utan melodi / en melodi utan text / en hel låt utan sångerska / någon som kan utveckla mina låtar eller helt enkelt någon att inspireras och utvecklas rent allmänt med.. you tell me..! 😄
osiris Postat 13 november 2007 Postat 13 november 2007 Ja, det kanske man skulle kunna ställa upp på.. om det finns tid dvs 😄
Celina Postat 13 november 2007 Trådstartare Postat 13 november 2007 Jamen vad trevligt..! =) Har du kanske någon hemsida eller något..? Vad gör du själv? (skriver, proddar etc.)
osiris Postat 13 november 2007 Postat 13 november 2007 Jamen vad trevligt..! =)Har du kanske någon hemsida eller något..? Vad gör du själv? (skriver, proddar etc.) Min Myspace Finns även på Den här myspacen
Celina Postat 13 november 2007 Trådstartare Postat 13 november 2007 Tackar tackar! Låter grymt det som ligger uppe! 😄 Såå.. vad hade du tänkt dig när det gäller samarbete då..?
osiris Postat 13 november 2007 Postat 13 november 2007 Tackar tackar! Låter grymt det som ligger uppe! 😄 Såå.. vad hade du tänkt dig när det gäller samarbete då..? Tjaa.. hjälpa dig med det du behöver ha hjälp med? 😄
Celina Postat 13 november 2007 Trådstartare Postat 13 november 2007 Haha, ja men då är ju alla mina problem lösta! 😄 Har du möjligtvis någon msn så att man kan få prata med dig och skicka över lite grejer?
osiris Postat 13 november 2007 Postat 13 november 2007 Haha, ja men då är ju alla mina problem lösta! 😄 Har du möjligtvis någon msn så att man kan få prata med dig och skicka över lite grejer? Absolut.. det kommer ett PM till dig..
Celina Postat 14 november 2007 Trådstartare Postat 14 november 2007 Är det fler som är intresserade så är det bara att höra av sig...! Ju fler samarbeten desto bättre! 🙂 /Celina
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.