Jump to content
Annons

PT LE i OS 10.3.5

PurpleHaze (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Hej jag beställde Mbox PT LE 5.2 här om dagen och fick nyss syn på att det inte finns nåt stöd för den i mac os 10.3.5. Stämmer det? Jag har en power mac g4 867 mhz 1 gb ram som jag köpt begagnat och OS:et följde med! Går det inte att köra programmet då? bör jag avbeställa? installera en äldre version av OS X? vad göra???

mvh johan

Annons
Postat

Jo visst funkar PT LE i 10.3.5 - kör själv med det... Du får bara ladda ner uppgraderingar från digidesigns hemsida som gäller för 'panther'... -> PT 6.4 ska du leta efter där...

Lycka till 🙂

Postat

Tack! då povar jag det 🙂

Postat

du måste först uppdatera till 6.0 som kostar några hundra, sedan kan du uppdatera till 6.4 för 10.3.5

Postat

Tack för rådet chrisB! Varför ska det vara så omständigt! Säljes mbox bara med PT LE 5.2 eller har jag bara haft otur att få en gamal version?

Postat

Har du köpt din Mbox i butik? Då ska du kunna få en uppgradering kostnadsfritt. Om du däremot köpt privat eller begagnat måste du nog köpa en uppgradering som kostar 750 kronor om jag inte minns fel.

Postat

Jag har köpt den i butik! Jag ska ringa och höra :rolleyes: !!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.