Gäst Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Tjena! Letar efter ett Pci eller externt ljudkort med minst 8 in (är inte så viktigt med många ut). Vill klara mig med min dator och ljudkortet så gärna 8 preamps. Gärna billigt.. 5000-7000 kr. Ska främst användas till "live" inspelning i studio. Vad ska jag köpa? Mvh Peter Thisell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 MOTU 8PRE ligger på 5695:-, så det borde vara ett klockrent val. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 delta 1010lt, så har du lite pengar över till knark också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 presonus firepod. åtta in med preamps. Billigast i stan http://www.presonus.com/fp10.html 12 ut. Firewire. Runt 4 lax. Och så slipper du knark. Gå och bli kär istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Jag är mycket nöjd med mina Delta 1010. Kör två stycken samtidigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Tack för alla svar! Lutar åt antingen Moto 8pre eller presonus fp10. De kostar ungefär lika mycket nya, men vilken ska man välja? Har även hittat en del beg presonus firepod, är det någon skillnad på denna och fp10 eller är det samma? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Deltat har inga BRA preamps...Varkens 1010an eller LT versionen. Det var ett dåligt tips hörni... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.