Memphis Postat 12 november 2007 Postat 12 november 2007 Är ny på Sonar och inskaffade version 6 men jag får inte igång ljudet på midikanalerna. Men med audiospåren e det inga problem. Någon som vet vad som kan vara felet? Någon vanlig liten inställning man lätt missar? Jag har valt ljudkort och midiport. Det går bra att spela in med midi-klaviaturet och tonerna kommer in men inget ljud.. Hjälp skulle uppskattas /M
Daniel H Postat 12 november 2007 Postat 12 november 2007 Har du valt vilket mjukvaruinstrument den ska spela upp signalen genom?
Memphis Postat 15 november 2007 Trådstartare Postat 15 november 2007 Hm.. Skumt. Jag har hittils valt Create new project / Normal. Men nu testade jag välja General Authoring - Virtual Synth och då funkade det. 😉 men inte om jag väljer Normal.. Jaja, har nu en till fråga. När jag väl öppnar ett nytt projekt så kommer rutan: This file contains System Exlusive data designad to be sent automatically to your Midi gear. Do you want to send it now? Vad innebär detta? /M
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.