Alinne Postat 12 november 2007 Postat 12 november 2007 Hör av dig om du söker sångerska i Göteborg! 😱
Tilly Postat 12 november 2007 Postat 12 november 2007 Vad är det för musik du kan tänka dig sjunga till? Kan du tänka dig sjunga till lite mer dance relaterad musik?
Alinne Postat 12 november 2007 Trådstartare Postat 12 november 2007 Jag kan tänka mig nästan vad som helst 😱 Gillar olika sorts musik.
Piccazzo Postat 12 november 2007 Postat 12 november 2007 Om du lägger upp ett röstprov eller en låt här på forumet blir det lättare för folk att bilda sig en uppfattning av din röst och du kommer att få fler och framför allt seriösare erbjudanden. // Tiny //
djfarn Postat 12 november 2007 Postat 12 november 2007 Jag söker sångerska till en låt som ligger å spökar . hör av dig på http://www.djfarn.info.se
slowmo Postat 17 november 2007 Postat 17 november 2007 Hör av dig om du söker sångerska i Göteborg! 😊 tja. söker sångerska till mitt album och liv. bolag osv finns. www.myspace.com/neocartoonlover
hegobald Postat 17 november 2007 Postat 17 november 2007 Usch.. Allt du har som är nedladningsbart är söndermastrat med brickwall -limiters.. Endera har du ett gravt hörselproblem eller så får du ta och lyssna lite bättre innan du godkänner en slutmix 😊 Om du lägger upp ett röstprov eller en låt här på forumet blir det lättare för folk att bilda sig en uppfattning av din röst och du kommer att få fler och framför allt seriösare erbjudanden. // Tiny //
Piccazzo Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 (redigerat) Usch.. Allt du har som är nedladningsbart är söndermastrat med brickwall -limiters.. Endera har du ett gravt hörselproblem eller så får du ta och lyssna lite bättre innan du godkänner en slutmix 1. Det var inte min musik som skulle lyssnas på eller kritiseras. 2. Myspace komprimerar låtarna så in i helvete 3. Brickwall i da shit om man ska hänga med i dagens ljudkrig. Bra som dåligt. 4. Då kan ju du lägga upp ett mästerverk som du har gjort som har dynamik och tillräkligt med volym så jag slipper röra volymen på stereon.Gjorde en sökning och hittar Ingen lår som du skulle ha lagt upp här eller någon annanstans , så innan du bevisar vad du står för tar jag inte din åsikt på allvar. 5. Jag bad inte är kritik för vad jag har gjort , det finns andra avdelningar för det om du inte var medveten om det. 6. Har fått ett antal mixar godkända och spelade på både Radio och Tv så frågan är vem som har hörselproblem. Redigerat 18 november 2007 av Piccazzo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.