Taner Postat 10 november 2007 Dela Postat 10 november 2007 Känner ni till någon VSTi med japanska sounds? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 november 2007 Dela Postat 10 november 2007 hur menar du japanska sound? japanska instrument!? eller japanska bandliknande sound?? i reason finns många instrument samplade.. bla. många japanska/asiatiska stränginstrument och percussioninstrument...!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 10 november 2007 Dela Postat 10 november 2007 Öööööh? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Taner Postat 10 november 2007 Trådstartare Dela Postat 10 november 2007 (redigerat) hur menar du japanska sound?japanska instrument!? eller japanska bandliknande sound?? i reason finns många instrument samplade.. bla. många japanska/asiatiska stränginstrument och percussioninstrument...!!! Ja asså, jag letar efter japanska/asiatiska instrument. Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Det jag söker efter kan vara typ nån Japansk/Asiatiskt Plucked instrument. Redigerat 10 november 2007 av Taner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 november 2007 Dela Postat 10 november 2007 kolla efter sampleplayers som har såna intrument i sig.. ex. halion, NNXT (i reason!), etc etc etc.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Taner Postat 10 november 2007 Trådstartare Dela Postat 10 november 2007 (redigerat) kolla efter sampleplayers som har såna intrument i sig.. ex. halion, NNXT (i reason!), etc etc etc.. Men jag har inte Reason, jag har FL Studio Ok 😊 Redigerat 10 november 2007 av Taner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 november 2007 Dela Postat 10 november 2007 kolla efter sampleplayers som har såna intrument i sig.. ex. halion, NNXT (i reason!), etc etc etc.. Men jag har inte Reason, jag har FL Studio Ok 😊 fl läser vst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.