supreme Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 En kille på jobbet pulade in en skiva i skivspelaren och ut kom något jag inte kunde sätta fingret på. Som lät otroligt bra. Jag frågade honom och han sa att det va house. Har frågat honom sen i efterhand om vad det va för grupp/artist men han kom inte ihåg. Så nu vill jag alltså på bred front utforska denna musikgenre. Så... tipsa mig.. =)
Uozon Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 (redigerat) En kille på jobbet pulade in en skiva i skivspelaren och ut kom något jag inte kunde sätta fingret på. Som lät otroligt bra. Jag frågade honom och han sa att det va house. Har frågat honom sen i efterhand om vad det va för grupp/artist men han kom inte ihåg. Så nu vill jag alltså på bred front utforska denna musikgenre. Så... tipsa mig.. =) Daft Punk Mylo KLF(Stadium House) Marshall Jefferson S'Express Lil Louis Phuture David Guetta Modjo Bob Sinclar Redigerat 10 november 2007 av Uozon
jarlo Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 En kille på jobbet pulade in en skiva i skivspelaren och ut kom något jag inte kunde sätta fingret på. Som lät otroligt bra. Jag frågade honom och han sa att det va house. Har frågat honom sen i efterhand om vad det va för grupp/artist men han kom inte ihåg. Så nu vill jag alltså på bred front utforska denna musikgenre. Så... tipsa mig.. =) Har du nån koll på vad det var för slags house? Hård electro? Glad disco? Soft deep? Finns ganska många underdelningar 😄
pipedragon Postat 11 november 2007 Postat 11 november 2007 En kille på jobbet pulade in en skiva i skivspelaren och ut kom något jag inte kunde sätta fingret på. Som lät otroligt bra. Jag frågade honom och han sa att det va house. Har frågat honom sen i efterhand om vad det va för grupp/artist men han kom inte ihåg. Så nu vill jag alltså på bred front utforska denna musikgenre. Så... tipsa mig.. =) Har du nån koll på vad det var för slags house? Hård electro? Glad disco? Soft deep? Finns ganska många underdelningar 😄 Axwell pryds angello Ingrosso a.k.a Swedish house mafia Alex Gaudino Benny benassi Deep Dish Dj Antoine Elektrofachgeschäft 😄 Global deejays Junior Jack Spencer&Hill Sandro Monte Studio B The Attic Yves larock
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.