crillemannen Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Tjo, Jag är på jakt efter en samplad orkester, alternativt string collection. Jag är ute efter ett bra biblotek, men dock inte typ Vienna med 50miljarder gig samplingar 😕 Det ska vara lagom stort till ett bra pris... ni fattar galopen 🙂 // tack på förhand Christian
engson Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Kanske Garritan Personal Orchestra (GPO) skulle passa för dej?
majsalle Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Har sagt det förr.. men Reason 4, där det ingår ett bibliotek med orkestersamplingar. Låter bra och tar inte upp jättemycket hdd-utrymme.
Tosse Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Jag gillar Miroslav Philharmonik. Du kan testa demo och lyssna på exempel här: http://www.philharmonik.com/
chrisB Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 allt som föreslås här är bra. du måste lyssna dig fram. frågan är: vad ska du ha det till?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.