supreme Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 (redigerat) Daniel heter jag. Bor i Göteborg. Har alltid varit intresserad av musik och musikskapande men har inte vistats i rätt miljöer, har nu äntligen fått lite tid för mig själv att utveckla mina intressen och ska nu om 4 dagar börja en musikproduktionskurs på orca. Spelar gitarr, för tillfället väldigt inne på flamenco., lite munspel samt liiite didgeridoo 🙂 Det här forumet verkar vara det perfeta för mig! grattis till ännu en användare! Drömmer om att nån gång starta ett modernt blues-band. Redigerat 10 november 2007 av supreme
Bulldozer Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Välkommen Danne! [får man kalla dig det? 😕]
supreme Postat 10 november 2007 Trådstartare Postat 10 november 2007 Välkommen Danne! [får man kalla dig det? 😕] Heh klart du får. Men mitt standard-smeknamn är (av någon anledning) Dalle =)
Bulldozer Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Välkommen Danne! [får man kalla dig det? 😕] Heh klart du får. Men mitt standard-smeknamn är (av någon anledning) Dalle =) Well, Dalle... välkommen! 🙂
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Hallå hallå välkommen. Göran
Pelle Rylander Postat 13 november 2007 Postat 13 november 2007 Välkommen hit! Sätt dig i soffan där borta och ta en pilsner
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.