Claes Holmerup Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Som titeln antyder, så kom jag på en allvarlig brist i min DVD-samling och började därför leta efter denna magiska musical på DVD. Jag har bara kunnat hitta den på svenska - men jag vill ju ha den ursprungliga sättningen som finns på den engelskspråkiga CD:n, eftersom alla artisterna där är helt perfekta, medan de svenska är lite tveksamma i vissa fall - och så är låtarna på svenska, vilket inte heller känns kul när man har sjungit dem otaliga gånger på engelska... Finns det någon DVD med sättningen som är på CD:n, eller är det bara att glömma att ha Chess på DVD...? Skivans sättning var kanske bara samlad för inspelningen, så att den aldrig uppträdde - eller hur var det egentligen...?
saverman Postat 11 november 2007 Postat 11 november 2007 Den svenska har jag oxå står i hyllan men den engelska har jag faktiskt hört talats om. IMDB brukar ju vara "lag" när det gäller vad som finns att tillgå och dom listar oxå bara den svenska. Ser mörkt ut tyvärr.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.