Jump to content
Annons

Logic Studio hmm

Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

men upplägget är som ett annat Ejay ujuj så rörigt det blir på skärmen.
Jag tyckte tvärtom! Så underbart med fliksystemet och slippa fönster som ligger över och under varandra.

Har läst denna tråd med spänning, kan bara hålla med dig Linus, det jag sett av Logic Studio är sjukt coolt, tänk om man kunde få det lika "Logiskt" i Cubase, jag tycker verkligen de lyckats göra programmet slimmat och lätt att komma åt allt. Jag har dock inte tittat så mycket på logic7 och kan inte uttala mig om hur det är att jobba i det men 8:an är supernice! Det enda jag tycker är lite skumt är att de inte finns note avisering i pianoroll då man spelar på keyboardet, hel skumt =P (dvs att man ser i piano roll vilka noter man spelar)

PS: Jag är riktigt sugen på att köpa en mac nu och Logic Studio i samma veva! 🙂

Dela på andra sajter

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)

Jag tror inte du blir besviken iom. att du inte har kört dom tidigare versionerna så kör på förmodligen så är det lättare att gilla det i ett sånt läge. Mac minin är den billigaste vägen in i macvärlden om man vill hålla sig innanför licensavtalet/pålagan 🙂 jag köpte en sån den funkar bra.

Göran

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.