One night in The Trance Postat 23 september 2004 Dela Postat 23 september 2004 (redigerat) 😕 ska fixa gallupp Redigerat 23 september 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 23 september 2004 Dela Postat 23 september 2004 Originalet är pest. Att den överhuvudtaget har fått radiotid är en skymf mot musiker i detta land. Nåväl. Denna versionen/remixen är helt ok tycker jag. Mysig stämningen med laidback stil. Tummen upp. Lite kort tycker jag att den var dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 23 september 2004 Trådstartare Dela Postat 23 september 2004 (redigerat) hehe det e typ 4min lång, men jag klippt bort , he he 😕 Redigerat 23 september 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 23 september 2004 Dela Postat 23 september 2004 Skicka in den här versionen till P3! Om dom inte byter ut originalet mot den här så är det ett bevis på att även P3 spelar musik för att den är populär (eller "ska" göras populär) inte för att den är bra rent musikaliskt... 🙂 Eller trampar jag på nåns tår angående "bra" musik nu? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 23 september 2004 Dela Postat 23 september 2004 Skicka in den här versionen till P3!Om dom inte byter ut originalet mot den här så är det ett bevis på att även P3 spelar musik för att den är populär (eller "ska" göras populär)....... Behövs det bevis på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 23 september 2004 Dela Postat 23 september 2004 Denna versionen var riktigt grym, i alla fall jämnfört med orginalet. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 23 september 2004 Trådstartare Dela Postat 23 september 2004 tack! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 23 september 2004 Dela Postat 23 september 2004 Riktigt skön, mycket bättre än originalet 🙂 (är taskigt att ens jämföra med det 😕 ). Byt ut texten, anmäl den till STIM och tjäna cash.. 🙂 //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 23 september 2004 Dela Postat 23 september 2004 Helt obegripligt att du fortfarande skiter i reglerna för demotrådarna. Och detta är riktigt uselt, sorry. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 23 september 2004 Trådstartare Dela Postat 23 september 2004 (redigerat) 😕 har försök, men funka ju inte, liten krånglig Redigerat 23 september 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 september 2004 Dela Postat 23 september 2004 (redigerat) Öhm... vad är krångligt? Kopiera regelsidan (Markera all text där och tryck CTRL V) och klistra in i din post(CTRL C). Fyll i infon. Klart. Klistrar in här för enkelhetens skull... LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) LÅTLÄNK: EDIT fixade ett litet fel. Redigerat 25 september 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 24 september 2004 Dela Postat 24 september 2004 Kopiera regelsidan (Markera all text där och tryck CTRL C) och klistra in i din post(CTRL C). Fyll i infon. Klart. Blev lite fel där.. 🙂 Kopiera --> Ctrl + C, Klistra in -- Ctrl + V (C=copy, V=view) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 september 2004 Dela Postat 25 september 2004 Lite snabb kanske 🙂 aja... så kan det gå 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 september 2004 Dela Postat 25 september 2004 Ja. Detta var riktigt kass. Nån mer än jag som inte hör vilket språk dom "rappar" på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 september 2004 Dela Postat 25 september 2004 Jag hör inte ett jutta. Finns ju inget att ladda ner. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.