Jump to content
Annons

Tips! Publicera och prissätt din egen musik

Recommended Posts

Museeker (oregistrerad)
Postat

Jag skulle vilja tipsa alla artister och band här på forumet om en helt

ny musiktjänst med många nya och användbara funktioner för att distribuera musik.

Besök gärna http://www.museeker.com och registrera ett konto. Det är GRATIS!

Efter du har registrerat dig kan du skapa en egen musikaffär

Från musikaffären kan du:

* Ladda upp och prissätta din musik

* Skapa och sälja egna album

* Lägga upp spelningar

* Följa er försäljning och popularitet genom ett enkelt och lättöverskådligt gränssnitt.

* Skriva och publicera nyheter om bandet

Vi hoppas att få se er musik på museeker.com snart!

John

Museeker AB

Annons
Museeker (oregistrerad)
Postat
Är tjänsten så bra att den kräver två identiska trådar? 😕

Det är den absolut! 🙁 Men anledningen att jag postade igen var att jag inte lyckades flytta den ursprungliga tråden till sin rätta sektion.

Postat

Den ser bra ut, jag ska registrera mig när jag har spelat in några låtar som jag tror att någon vill köpa! 😛

Jag tror att många band (eller artister) vill lägga en länk från sin hemsida till sidor där musiken säljs, men att besökaren då ska komma direkt till sidan där bandets låtar finns. Eftersom det funkar så på många andra sidor som säljer musik så tror jag att det skulle vara en fördel om även eran sida har den funktionen.

Museeker (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Den ser bra ut, jag ska registrera mig när jag har spelat in några låtar som jag tror att någon vill köpa! 😛

Jag tror att många band (eller artister) vill lägga en länk från sin hemsida till sidor där musiken säljs, men att besökaren då ska komma direkt till sidan där bandets låtar finns. Eftersom det funkar så på många andra sidor som säljer musik så tror jag att det skulle vara en fördel om även eran sida har den funktionen.

Kul att du kommer med bra ideer och tips. Vill också passa på och säga att gratislåtar går bra att lägga upp på sidan.

Det är absolut en jätteviktig del. Vi sitter just nu med direktlänkningarna till artisternas sidor...det kommer vara uppe i början på nästa vecka

John

Museeker AB

Redigerat av Museeker

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.