Mats Stålbröst Postat 8 november 2007 Postat 8 november 2007 Vi söker ett oetablerat pop-/rockband för medverkan i en spännande artikel i ett kommande nummer av Studio. Ni bör finnas i Stockholmstrakten och ha möjlighet att tillbringa en hel dag i en inspelningsstudio, där ni ska spela in en egenkomponerad låt under ledning av en erfaren ljudtekniker/producent. Ni bör ha en bra låtskiss och instrumentering i form av trummor, elbas, gitarr, sång och kanske keyboards. Intresserade? Mejla mig på: mats.stahlbrost@idg.se
Valle Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 He he... det där leder sannolikt till överfull inbox, ska du se 🙂
mrbjoorn Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Antar att metal (a la Children of Bodom) inte räknas till rock?
Mats Stålbröst Postat 10 november 2007 Trådstartare Postat 10 november 2007 Vi tänkte försöka undvika alltför genrespecifika band, eftersom artikeln ska få en lite mer generell inriktning... ni får se när det kommer i tidningen. 😕 /Mats Antar att metal (a la Children of Bodom) inte räknas till rock?
Larsson Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 måste man vara ett band med olika personer på alla instrument,ellerär det tillåtet att vara en musiker medtrummis?? 😕
Lars XLN Audio Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 ...det tillåtet att vara en musiker medtrummis?? 😕 det där var lite stereotyptaskigt mot trummisar tycker jag 🙂
Larsson Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 (redigerat) ...det tillåtet att vara en musiker medtrummis?? 😉 det där var lite stereotyptaskigt mot trummisar tycker jag 🙂 ja trummisar ska f-n inte tro att de är musiker närå..men med en trummis kan jag leverera en fullbands uppsättning 😉 Redigerat 10 november 2007 av Larsson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.