DrHans Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 Jag funderade ju på att bygga en förut men nu har jag t o m glömt vad de heter. Kan någon hjälpa mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 (redigerat) Menar du cajun?? Fast den stampar man iofs inte på, men jag vet att många här pratade om att bygga en förut 🙂 MVH Anders Redigerat 7 november 2007 av Gizmozis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 7 november 2007 Trådstartare Dela Postat 7 november 2007 Menar du cajun?? Fast den stampar man iofs inte på, men jag vet att många här pratade om att bygga en förut 😉 MVH Anders Nej detta är liten träkloss man lägger på golvet ( kanske lite större en än slipkloss ungefär ) Med någon form av mick inbyggd ( kanske en piezo mick ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iStofil Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 Nej detta är liten träkloss man lägger på golvet ( kanske lite större en än slipkloss ungefär )Med någon form av mick inbyggd ( kanske en piezo mick ) En Stomper Box kanske? Sån som finns på Ellis Guitars? Där finns också en hel del videor med demonstrationer, det går tydligen att ställa "pitchen" på den också (eller om det är olika varianter) så den kan användas som claves eller virvelaktigt ljud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 7 november 2007 Trådstartare Dela Postat 7 november 2007 Nej detta är liten träkloss man lägger på golvet ( kanske lite större en än slipkloss ungefär )Med någon form av mick inbyggd ( kanske en piezo mick ) En Stomper Box kanske? Sån som finns på Ellis Guitars? Där finns också en hel del videor med demonstrationer, det går tydligen att ställa "pitchen" på den också (eller om det är olika varianter) så den kan användas som claves eller virvelaktigt ljud. Japp precis det jag menade. Tack så hemskt mycket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 Nej detta är liten träkloss man lägger på golvet ( kanske lite större en än slipkloss ungefär )Med någon form av mick inbyggd ( kanske en piezo mick ) En Stomper Box kanske? Sån som finns på Ellis Guitars? Där finns också en hel del videor med demonstrationer, det går tydligen att ställa "pitchen" på den också (eller om det är olika varianter) så den kan användas som claves eller virvelaktigt ljud. Japp precis det jag menade. Tack så hemskt mycket! Såg j-vligt intressant ut. Om du köper en sådan hoppas jag du lägger upp ett smakprov på hur den låter 😕 MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iStofil Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 Hans: Ingen orsak. Lycka till med bygget. Gizmozis: Det fanns ljud och video på sajten, såg du inte dom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 (redigerat) Hans: Ingen orsak. Lycka till med bygget. Gizmozis: Det fanns ljud och video på sajten, såg du inte dom? Nej, missade det. Då skall jag titta igen 😕 EDIT: F-n va coolt och det lär riktigt sjyst ju. hur kan jag ha missat detta instrument. Redigerat 7 november 2007 av Gizmozis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 7 november 2007 Trådstartare Dela Postat 7 november 2007 Nej detta är liten träkloss man lägger på golvet ( kanske lite större en än slipkloss ungefär )Med någon form av mick inbyggd ( kanske en piezo mick ) En Stomper Box kanske? Sån som finns på Ellis Guitars? Där finns också en hel del videor med demonstrationer, det går tydligen att ställa "pitchen" på den också (eller om det är olika varianter) så den kan användas som claves eller virvelaktigt ljud. Japp precis det jag menade. Tack så hemskt mycket! Såg j-vligt intressant ut. Om du köper en sådan hoppas jag du lägger upp ett smakprov på hur den låter 😕 MVH Anders Jag ska inte köpa en jag ska bygga en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaptenGnissel Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 Hans: Ingen orsak. Lycka till med bygget. Gizmozis: Det fanns ljud och video på sajten, såg du inte dom? Björn Berge rockar! Det är killar som han som får en att inse att det är dags att lägga guran på hyllan och börja med frimärksamling istället 😕 //KG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 Jag ska inte köpa en jag ska bygga en. Aha....my mistake. //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fogden2000 Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 "Veckans Klubba " ? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.