heavyhans (oregistrerad) Postat 23 september 2004 Postat 23 september 2004 (redigerat) Tja! Ska skaffa mig en laptop och undrar om AMD's Athlon 64 processon e kompitabel med Mboxen och Pro Tools? Någon som haft problem med detta? Har kollat in denna http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301274&cks=PRL är den ett bra köp, eller har någon nåt bättre tips, får max kosta 20.000kr. har även tänkt att kanske använda reason, recycle och cubase SX 2 alt. 3 på den också. Tack på förhand! Redigerat 23 september 2004 av heavyhans
Tobbe Postat 23 september 2004 Postat 23 september 2004 På pappret ser det ut som en jvligt bra kombination. Jag kör en AMD64 och har samma chip på moderkortet och den funkar jvligt bra med PT. Jag ser inte häller något annat som jag ser kan sätlla till problem. Öppet köp är dock att rekomendera så du kan testa så du vet att det funkar bra. Du kanske skall fundera på mer ramminne om du tänkt köra mycket mjukvaruinstrument. För att få ut max kommer du nog också behöva en firewire hd om du skall köra många spår.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.