One night in The Trance Postat 23 september 2004 Postat 23 september 2004 (redigerat) Hejsan jag har en gammal analog synt Siel Cruise här har en fråga det finns ingen MIDI IN/OUT på det, undra om man kan köpa nåt adapter till , ( att kunna hantera i midi spår i cubase exempel) 😄 Redigerat 23 september 2004 av One night in The Trance
android Postat 23 september 2004 Postat 23 september 2004 Det finns "MIDI retrofits" till många gamla synthar. Kenton tror jag ett företag heter som gör såna. Vet dock inte om det finns till just din synth, Siel är ju lite ovanligare än t.ex. Korg o Roland...
android Postat 23 september 2004 Postat 23 september 2004 Förresten... Har den kontakt(er) som heter CV/Gate eller nåt åt det hållet så finns det absolut CV->MIDI-adaptrar att köpa.
One night in The Trance Postat 23 september 2004 Trådstartare Postat 23 september 2004 Tack för hjälp. ska kolla, shysst av dig 😄
One night in The Trance Postat 23 september 2004 Trådstartare Postat 23 september 2004 😄 det finns ingen CV/Gate !!! vad ska göra nu,.......
android Postat 23 september 2004 Postat 23 september 2004 (redigerat) Det är ju fortfarande möjligt att det finns en sån där'n "retrofit" att köpa. Sök på webben, så borde du hitta nåt om det finns... Annars får du väl helt enkelt lära dig att spela... 😄😮 Redigerat 23 september 2004 av android
captain nemo (oregistrerad) Postat 23 september 2004 Postat 23 september 2004 Jag blir nostalgisk när du nämner Siel Cruise. Den lyste som en amerikansk julafton och hade en hel del häftiga ljud... //Nemo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.