Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Plektrum här också.. Det är grymt länge sedan jag har haft råd att köpa nåt vettigt, tur att man har lite prylar iaf 😠

Postat

Gud, jag har använt samma plektrum i två år... Mitt senaste inköp måste vart ett MIDI-keyboard för 900 på Jam, fast det var ett tag sen nu.

Postat
Gud, jag har använt samma plektrum i två år... Mitt senaste inköp måste vart ett MIDI-keyboard för 900 på Jam, fast det var ett tag sen nu.

Gud låter meddela via jesus:

thanks_for_the_info.jpg

Postat

Gud låter meddela via jesus:

thanks_for_the_info.jpg

😲

Det senaste - förutom skivor såklart 😠 - var plektrum för mig med. Fast jag använder ändå mitt gamla som jag fick mig från en musiklektion i sjuan. 😛

Postat

Köpte min första riktiga analogsynt på ebay nyligen. En skön sovjetisk gammal sak, typ synt/elorgel-crossover. Allt står med kyrilliska bokstäver. 😕 Hur ballt som helst.

Postat

Beställde just en adappter mini DVI till VGA ifrån macoteket.

Tänkte köpa den i butik men var slut på lager:S

220:-

Postat
Beställde just Logic Studio på Macoteket i stan 😕

Coolt.

Skall osså gör det.

Eller snarer uppgradering ifrån express till studio.

Men det får snällt vänta tills jag får lite mer cash.

Har spenderat runt 18loppor under 30dagar på musiksaker:P

Postat
Beställde just Logic Studio på Macoteket i stan 🙂

Coolt.

Skall osså gör det.

Eller snarer uppgradering ifrån express till studio.

Men det får snällt vänta tills jag får lite mer cash.

Har spenderat runt 18loppor under 30dagar på musiksaker:P

Uppdaterar också från express till studio!

har du testat nya studio ? det är verkligen mycket förbättrat 🙂

Postat
Köpte min första riktiga analogsynt på ebay nyligen. En skön sovjetisk gammal sak, typ synt/elorgel-crossover. Allt står med kyrilliska bokstäver. 😮 Hur ballt som helst.

Coolt!

Bilder? Ljudprov?

😉

Postat

Har inte köpt nåt musikrelaterat på ganska så länge nu... Tror att det senaste var ett par Beyerdynamic DT250 (hörlurar), men det var flera månader sedan.

Däremot vet jag vad nästa inköp blir: En Korg KaossPad 2, som jag ska hämta upp i Göteborg om ett par veckor. 😮

Andreperson (oregistrerad)
Postat

Fender Banjo. 3400:-

Veckan efter sa jag upp mig.

Sedan vaknade jag och insåg att jag hade köpt en banjo för tre och ett halvt lock.

Nu har jag inget annat val än att bli en banjomästare!

...jag fick plektrumen på köpet. haha

Postat

Haha, ja det skulle man nästan kunna tro.

Det är en Korg KaossPad2. En effektmojäng med pekplatta, som alltså kan styra 2 olika parametrar samtidigt i x/y-led. Finns även några synthljud i den och en liten sampler... Tror att den är lite nishad mot DJ-marknaden, men funkar även fint att köra synthar igenom, eller att styra synthar med eftersom den pratar MIDI.

Har inte utforskat den nåt särskilt än, får se om jag får tid ikväll...

Postat

Cool.

Sån vill jag osså ha!

Sj köpte jag just en :192340.jpg

Så nu har jag dubbel skärm i logic som alla andra coola:D

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.