Jump to content
Annons

Cubase 4 Uppdatering

Recommended Posts

Tanglewood (oregistrerad)
Postat

Hej,

I går var jag och hämtade (efter lång väntan) mitt uppgraderings paket Cubase LE till Cubase 4.

Installationen gick bra, men produkt registreringen hos Steinberg fungerade ej – någon annan som har haft detta problem?

Under kvällen labbade jag lite med programmet -stor skillnad från Cubase SE 3 och Cubase LE, glad att jag uppdaterade till Cubase 4.

Noterade dock att min installerade version är 4.0.2 Build 2213 och hos Steinberg kan man ladda hem version 4.1.0.726 vågar jag / bör jag uppdatera, någon som har erfarenhet av detta?

MVH

UK

Annons
Postat

Hallå

Den nya uppdateringen till 4.1 erbjuder en hel rad nya fina funktioner så som den så efterlängtade sidechain-funktionen.

Testa att gå in på www.steinberg.net idag och regga din licens, det kan varit som så att deras server var nere igår kanske.

Postat

Har feta synkproblem med Reason 4 och den nya uppdaterade Cubase 4.1.

Har fått avinstallera 4.1 och gått tillbaka till 4.0. Funkar sådääär...

Någon annan med detta problem?

Postat
Har inte märkt av några problem.
Postat
Har feta synkproblem med Reason 4 och den nya uppdaterade Cubase 4.1.

Har fått avinstallera 4.1 och gått tillbaka till 4.0. Funkar sådääär...

Mac eller PC?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.