Majken Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Efter snart fyra års textskrivande och testande för tidningen Studio så har det nu blivit dags för mig att byta jobb. Att sluta jobba på tidningen Studio känns tråkigt då det är en produkt jag verkligen tror på och som jag har hjälpt till att bygga upp. Men samtidigt känns det riktigt roligt att få prova på något nytt och få lära känna det trevliga gänget på XLN Audio. Min aktivitet på forumet kommer förmodligen därmed också att minska och jag kommer att övergå från min nuvarande post som administratör till att bli en vanlig medlem. Men jag kommer att finnas kvar på forumet och ni kan räkna med att se mig på kommande irl-träffar i stockholmsområdet. Det sista jag gör för tidningen är temanumret om filmmusik som dyker upp i kiosk om ett par veckor. Under produktionen av detta nummer skrev jag även material för nummer 11-07 och 01-08 i form av Cubasetips och en krönika. Från och med den första november jobbar jag istället heltid på XLN Audio. Där kommer jag att pyssla med allt från webbutveckling och support till tester, marknadsföring och produktutveckling. Stort tack till Björn, Mats, Peter och Andreas på Studio-redaktionen för åren som gått. Det har varit ett otroligt lärorikt och roligt jobb med ett sammansvetsat och bra gäng. Tack även till alla prenumeranter och Studio-läsare som tyckt till om tidningen och skickat glada kommentarer när de uppskattat en artikel eller ett tips! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 (redigerat) Tack själv Majken! Det har varit riktigt kul att ha dig med! Å lycka till på nya jobbet. // vill inte kapa tråden, bara lugna eventuellt oroliga läsare // För de som eventuellt undrar vad som händer framöver: Studio har en relativt stor bas med frilansskribenter som vi kommer anlita mer de kommande numrena. Utan den minsta avsikt att förringa Majkens insatser för tidningen, men i dagsläget kommer tidningen må bra av att ha fler inblandade då den redaktionella produktionen inte blir lika beroende av en person. Det i sin tur kommer (förhoppningsvis) innebära högre kvalitet då produktionsflödet blir jämnare. EDIT: då.... nedgraderar jag dig från admin nu då. Konstigt, det här. 😊 Redigerat 5 november 2007 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Hej hopp och lycka till med nya jobbet Majken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
guran Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Grattis till det nya jobbet! ska bli kul och se vad XLN Audio kommer med för produkter framöver . Ps dom gör bra grejer men det visste du nog 😊 hoppas dom blir ännu bättre nu. Lycka till Mvh Guran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Lycka till Majken och du...du avslutade verkligen med en riktig stjärnsmäll i och med ditt micktest på shure sm58 😊 Lycka till med nya jobbet!! MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Lycka till med det nya jobbet. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Lycka till med nya jobbet - ett miljöombyte behövs ibland... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Lycka till!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik @ mi7 Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Lycka till med det nya jobbet och tack för alla underbara Cubase tips under åren! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 5 november 2007 Trådstartare Dela Postat 5 november 2007 Tack allesammans! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Ja lycka till vet ja.. Och tack för den tid som varit.. Meen.. XLN Audio? FLyttar du utomlands nu eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel H Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 (redigerat) Ja lycka till vet ja.. Och tack för den tid som varit.. Meen.. XLN Audio? FLyttar du utomlands nu eller? Det är väl ett svenskt företag? Adrssen på hemsidan är då svensk. Lycka till på nya jobbet Majken och tack för alla trevliga artiklar. Redigerat 5 november 2007 av Daniel H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Rätt man på rätt plats. Ha're skoj på nya jobbet! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 ja grattis till nya jobbet.. bra att det blir 2 xln:are som stryker runt här då kan jag tjata & gnälla tills ni kommer med en killer trum-plugg! 😱 närå..men lycka till 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Lycka till och tack för den tid som varit. Jag har en känsla att vi kommer stöta på varandra igen. Kanske på Ica?! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 Önskar dig all lycka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gain Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 Stor nytta av dina tips i tidningen genom åren. Stort lycka till 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 Lycka till med det nya jobbet! 🙂 Det är bara lite synd att du kanske inte kommer att bidra lika mycket i forumet när du lämnar tidningen - för du sitter inne med mycket kunskap... Hoppas att du ändå har tid att titta in här lite då och då. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 6 november 2007 Trådstartare Dela Postat 6 november 2007 Jag har en känsla att vi kommer stöta på varandra igen. Kanske på Ica?! 🙂 Japp, låter som en plan! Jag hoppas på att få läsa mer från dig i tidningen framöver. Och tack för panel-lyssningen i hörlurstestet, det var ett riktigt skoj test att få runda av Studio-jobbet med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 Lyckatill på nya jobbet Majken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 Grattis och lycka till 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 6 november 2007 Trådstartare Dela Postat 6 november 2007 Grattis och lycka till 😉 Hmmm, dig känner jag ju igen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 Ja hej hopp och välkommen till oss vanliga dödliga... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 Kul med nya saker att testa. Lycka till och tack för tiden som varit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJRockford Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 Får också passa på att tacka, har fått många goda tips! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 jepp instämmer med hyllningskörerna. Hoppas att du inte kommer att vara en total främling här. Både dina reportage och dina vettiga inlägg här på forumet har berikat mitt liv iallfall. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 Lycka till Majken 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars XLN Audio Postat 6 november 2007 Dela Postat 6 november 2007 Lycka till, Majken! Hehe 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zefhyros Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 Lycka till Majken! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 en virtuell skål för det ! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.