Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej alla!

Håkan heter jag, och jag har pysslat med lite olika saker. Lirade oboe i min gröna ungdom, fick kanske en och annan pressad cell i knoppen av det, för riktigt klok är jag inte. Har en massa barn som jag och min fru tar hand om, men så småningom skall jag dra igång mitt musikskapande igen. Vad det blir vet jag inte, men det är mycket som vill ut.

Jag har fakstiskt varit med på en skiva. I kören bakom Alica Babs. Det var mäktigt. Jag har mest sjungit i kör alltså efter min strandade oboistkarriär, men de senaste åren har nog allt handlat om 'Lilla snigel' för barna. Hänger med lite mha tidningar, men nu skall det snart bli ihopkopplat hemmavid. Kanske tar jag Reasonspåret då jag har en förkärlek för rymiskt skrot. Har känt på deras demo och jag fastnade direkt för trummaskinen. Provade att spela in lite knepiga ljud som jag sen pillade med i RedDrum, men på 20 minuter hinner man inte långt..

Kommer kanske inte vara så aktiv på detta forum, då min lediga tid om ca 23 minuter om dagen skall räcka till mycket. Men jag läser coh roas. Skall ge mig in och kolla era demolåtar senare.

Väl mött alltså!

Redigerat av hakan
Annons
Postat

Hej å välkommen!

23 minuter... då gäller det att ta vara på tiden!

Postat
Hej å välkommen!

23 minuter... då gäller det att ta vara på tiden!

Japp, det blir korta små sånger till barna typ: "Grodan Börje skulle till stan, köpte snaskt utav f.n" - Gå och sov nu!

Postat
Välkommen hit Håkan 😮

Hoppas du får tid att komma igång med dina alster snart som vi får höra.

MVH

Anders

Tack!

Hoppas själv på att få ut nåt. Blir nog ingen sång precis, snarare ljudexperiment.

ovanligt mkt ledig tid idag som märks.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.