Jump to content
Annons

Los prezentatione


makepeace

Recommended Posts

Tjena alles!

Är en hemmapulande snubbe 37 bast med två ungar å tre hårbollar. Har lirat i en hemske massa år dock utan att ha lagt nån energi i detta. Blev dock sjuk för några år sedan och fick lixom ändra inriktining på livet. Tänkte att det vore kul att pilla med detta på heltid och gör så nu 😛

Är text&songwriter samt har en liten hemmastudio bestående av diverse synthar, i dagarna sprillans ny PC, samt ett EMU-Aps sedan nått år. Ett antal gitarrer av olika sort å fabrikat. Spelar Piano och gitarr i grunden. Jobbar i Cubase VST och Wavelab. Spelar alla instrument själv. 🙂

Tjaa, det var la det hele..... bor i småland men kommer från västkusten. :rolleyes:

Ha de´ gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
det här med musik och nya maskiner av olika slag har alldrig varit intresant för mig, ... men du kan gärna berätta mer om dina hårbollar 🙂

Holá!

Hårbollarna ja.... det är sånna som verkligen förstör för en i samhället. Man utfodrar dom, ger dom tak över huvet, åsså har dom mage å sprida sin hudavkomma over mina pryls.. 😉

Ska ringa HB facket och få dom uteslutna oooomedelbart... är ju ändå jag som betalar avgiften 😎

Ring any bells...? 😄

Haaaaaaa de gott!

Surf in peace \/

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
välkommen 😄

...klipp dig och skaffa ett jobb. :rolleyes:

Typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...