Manny Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Vad jag vill göra: Spela in musik från digitalpianot till bärbara datorn. Jag har kopplat in alla delar och har precis installerat SX 2. Vad måste jag göra för att kunna spela in musiken? Förövrigt kan jag nästan inget om cubase.. 😄
pompe Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 (redigerat) Vad jag vill göra: Spela in musik från digitalpianot till bärbara datorn. Jag har kopplat in alla delar och har precis installerat SX 2. Vad måste jag göra för att kunna spela in musiken? Förövrigt kan jag nästan inget om cubase.. 😄 Om du har en manual till din version av cubase så står det säkert hur man gör enkelt. Vad är det för kabel mellan digitalpianot och datorn ? USB antagligen... (shit, så har jag glömt bort hur man gör i cubase =/ ) en kunnig svarar på den här frågan på 30s. håll ut! Glöm inte heller att söka i forumet, den här frågan har säkert kommit förut 😲 Redigerat 2 november 2007 av pompe
Manny Postat 4 november 2007 Trådstartare Postat 4 november 2007 Har kämpat ännu mer idag, ändrat input/output till det jag antar det ska vara (input = USB midi interface/output = windows midi synth) Funkar fortfarande inte.. kanske är cubase sx 2 för gammalt?
drloop (oregistrerad) Postat 4 november 2007 Postat 4 november 2007 Har kämpat ännu mer idag, ändrat input/output till det jag antar det ska vara (input = USB midi interface/output = windows midi synth) Funkar fortfarande inte.. kanske är cubase sx 2 för gammalt? Nej SX 2 är inte för gammalt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.